2010. augusztus 3., kedd

Megraktam a krumplit

Ha krumpli, hús meg sajt van, akkor minden rendben. Ha valamilyen okból kifolyólag, mondjuk egy pisztolycső...vegának kéne lennem, akkor a "burgonyazöldség" mentene meg az éhhaláltól. Talán titokban megtölteném egy kis májkrémes, tejfölös, fokhagymás fűszeres krémmel. :)




Megfőztem héjában a krumplit.
Amíg hűlt, elkészítettem a tölteléket. Szokásos módon a hűtőben fellelhető finomságokból rögtönöztem. Tejföl, fokhagyma, májas, fűszerek, póréhagyma, erős pista... kakukkfű, még egy kis tejföl ez az, amaz és mindezt a kikanalazott krumplibelsővel elkevertem. Persze jóval több lett a töltelék mint ami burgonyakosárkákba fér de nincs baj, mert azzal szépen kipótoljuk a tepsiben a közöket. Minden darab tetejére egy-egy kolbászkarika még igazán elfér. :) Az egészet még érdemes nyakon önteni sós tejföllel, hogy ki ne száradjon.

Hozzáv
alók:
  • Burgonya
  • jó étvágy
  • sok- sok kreativítás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyomtasd ki a bejegyzést!

Kapcsolodó bejegyzések