2010. augusztus 2., hétfő

Ketchup csoda

Mikor kinyitottam hűtőt, hogy na lássuk miből élünk akkor még nem gondoltam volna, hogy felkerül a családi receptek közé és többször lesz a megismételhetetlenből ismételhető.
Bátyám szerint pizza közé keveredett rakott krumpli. Így aki szereti a két ízvilágot annak tetszeni fog.

Nyers krumplit vékony karikákra szeltem és egy olívaolajos fehérboros tepsibe raktam. Megsóztam és friss rozmaringot szórtam rá. Majd erre a krumpliágyra kerültek a színesborsos, sózott csirkemell szeletek, amire sok apróra tört fokhagyma és karikára szelt vöröshagyma került. Ezután következett a gombaréteg, amit megint megborsoztam és sóztam. Mindezt meglocsoltam fehérborral. A lényeg pedig a ketchupos, erőspistás, fűszeres öntetben rejlik amit az egésznek a tetejére locsoltam. Ha már pizza akkor sajt, helyesebben füstölt sajt és alufólia de ez csak egy fél órára, mert miután levettem még egy jó 30 percig sütöttem az egészet. A hús jól átpuhult, beszívta a ketchupos, boros, gombás, hagymás levet, a sajt pedig úgy megpirult ahogy kell.

Hozzávalók:
  • 6 nagyobb burgonya
  • 2 nagy csirkemell
  • 2 vöröshagyma
  • néhány csiperke gomba
  • 5 gerezd fokhagyma
  • durvára tört színesbors
  • rozmaring
  • száraz fehérbor
Ketchup öntet:
  • Ketchup
  • erős pista
  • só, bors
  • pizza fűszerkeverék


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyomtasd ki a bejegyzést!

Kapcsolodó bejegyzések