A Tesco most futó pontgyűjtő kampányhoz munkahelyünk, a Greenroom révén a mi, mint TeaRoom is kapcsolódunk. Érdekes és izgalmas feladat egy ilyen nagy horderejű kampány kommunikációjának a kidolgozása és kivitelezése, a plakátokon keresztül, a pontgyűjtő füzeten és sajtóhirdetéseken át, a weblapig. Persze sokan tudják a környezetünkben mivel is foglalatoskodunk éppen a munkahelyünkön és ezért sokszor felteszik a kérdést: valóban érnek ennyit ezek az evőeszközök? Tényleg ennyire minőségi márka ez a ZWILLING? Hát minden elfogultságomat félretéve mondhatom, igen. Szerintem nem sokan ismerték eddig Magyarországon, de a ZWILLING egy tradicionális, 1731 óta létező, minőségi német márka. Természetesen nem csak evőeszközöket, hanem különböző késeket, edényeket, sőt még manikűrkészletet is gyártanak. Minden termékük piacradobását komoly tesztelési folyamat előzi meg, így valóban minőségi árucikket kapunk, ha áldozunk rá némi pénzt. Márpedig erre szükség lesz. A pontgyűjtő kampányok lényege azonban pont az, hogy olcsóbban jussunk hozzá, akár ilyen minőségi termékekhez is. Sokan mondják, hogy ezek az evőeszközök, még így a pontokkal együtt is, nagyon drágák. Ilyenkor csak azt tudom mondani, tessék megnézni az eredeti árat. Ehhez képest a 2 000 Ft ráfizetés szerintem tényleg nem sok…
A napokban a kampány részeként elkészült egy video. Ajánljuk mindenkinek, aki szeretné megtudni mi sülhet ki abból, ha gyerekek a reggeliző asztalnál unatkozva evőeszközt ragadnak. Cuki lesz ;)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése