2013. december 13., péntek

Az ünnepi asztal dísze - Arany-Ló Papír interjú és Játék!



Számunkra különösen fontos, hogy a szívvel-lélekkel készült étel ízlésesen, stílusban hozzá illő kiegészítőkkel legyen tálalva, hiszen így fejezzük ki igazán, hogy mennyire vártuk és fontos nekünk akit az asztalunkhoz hívtunk. Ezért különösen öröm mikor ilyen kincsekre bukkanunk, ami ráadásul magyar. Szeretnénk bemutatni nektek az Arany-Ló Papír készítőit és ízelítőt abból a rengeteg papírkellékből amivel sokkal színesebb, szebb lehet akár az ünnepi asztalunk is.


Mikor és hogyan született meg a gondolat, hogy papír kiegészítőket hoztok forgalomba?

Már régóta foglalkoztatott a gondolat, hiszen grafikusként végeztem gimnáziumi tanulmányaimat.
A grafikát és a papír alapú munkákat gyerekkorom óta szerettem, aztán képzőművészeti irányba mentem el és képzőművészetet tanultam, majd tanítottam, így dolgoztam tovább. A design 2011-ben lett ismét az életem része. Ez egy tudatos döntés volt ekkor, hogy papírból használati tárgyakat szeretnék tervezni. A képzőművészetet meg akartam tisztán tartani és fontos számomra, hogy azt ne vigyem el semmilyen kommersz irányba, hogy azt ne pénzért csináljam. Nagyon tetszett az az ötlet, hogy használati tárgyakat tervezzek, és az hogy ezt Magyarországon gyártsuk (és ne Kínában). Úgy láttuk a férjemmel akkoriban, hogy olyan papír kiegészítők nincsenek a piacon, amilyenek nekünk is tetszenének. Ebből következett, hogy akkor ezt nekünk kell megcsinálni. Voltak nagyon jó tervezők a nemzetközi színtéren a témában, de olyat nem találtunk, aki a mi magyar ízlésünknek is teljesen megfelelő papír asztali kiegészítőket forgalmazna. 

Legtöbb termék a sütéshez kötődik, otthon Nálatok is gyakori a terülj-terülj asztakám? Miket szeret a család sütni-főzni, enni? :)
Nem csak a sütés, inkább a tálalás, ami izgat. Még nem készültek el a sós ételekhez tervezett kiegészítőink, de ez lesz még egy izgalmas új fejezet a közel jövőben. Három kisfiam van és a férjem sem sürgölődik a konyhában, szóval a sütés-főzés valahogy egyedül az én feladatom lett itthon. Egyre kevesebb húst eszünk, inkább sok zöldséget és az édességeket, süteményeket viszont mindenki szereti nálunk is. Van egy elég nagy társasági életünk, és a lovas összejövetelekhez valahogy meg kellett komponálni az asztalt is :-) ez gyakran kültéri közös ebédeket jelent, és nagyon praktikusak ilyenkor a papír tárgyak, amikor nem kell félteni a nagymamámtól örökölt porcelánt. Három-gyerekes anyukaként folytonos harcban állok az idővel, így azokat az ételeket szeretem, amik valamennyire legalább egészségesek, finomak és viszonylag gyorsan elkészíthetőek.

Ki tervezi a gyönyörű sablonokat? Vállaltok e egyedi elképzelések alapján elkészített termékeket?
Most még én vagyok az egyedüli tervező a cégben, de hamarosan ez meg fog változni és nemzetközi tervezők munkáit is szeretnénk forgalmazni tavasztól. Az első ilyen tervező egy angol nő, akinek fantasztikusan jó tárgyai vannak, de a neve még meglepetés :-)
Természetesen tervezünk egyéni megrendelésekre is. Ezek a legjobb feladatok. Mivel mi vagyunk a gyártók, ezért a tervezést ingyen szoktam vállalni. Nagyon izgalmas mindig a gyártást összehangolni az egyéni igényekkel és a különféle tárgyakkal. 

Köszönjük az interjút és a felajánlott nyereményt Veszely Beátának az Arany-Ló Papír tervezőjének és egyik tualajdonosnak! Kívánjuk, hogy tovább gazdagodjon a kínálat az Ő és a mi örömünkre!



1 megjegyzés:

  1. játsszatok
    lásd: Helyesírási Tanácsadó Szótár, az újságíró Bibliája

    VálaszTörlés

Nyomtasd ki a bejegyzést!

Kapcsolodó bejegyzések